Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie systémové a procesní optimalizace servisního řízení
Prokeš, Viktor ; Havlásek, Roman (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce je orientována na automobilový průmysl se zaměřením na domácího producenta vozidel Škoda Auto. Popisuje předmět podnikání ve jmenovaném subjektu a následně poukazuje na současný trend automobilového trhu v ČR. Na základě uvedených výsledků předkládá vývoj čerpaných služeb v čase spojených s užíváním produktů Škoda Auto. Dále je popsán současný stav servisních procesů při průchodu vozidla servisem u dealera Škoda Auto. Studie se zabývá rozborem s využitím a provázaností současných servisních systémů. Jelikož moderní technologie použité v dnešních automobilech vznáší podstatně vyšší diferencované nároky na jejich údržbu a také personál, je nezbytné veškeré servisní procesy neustále optimalizovat s maximální snahou o využití veškerých získaných informací na vstupu z předchozích výstupů. Pro tyto účely je popsáno nezbytné zavedení a permanentní využívání elektronických víceúčelových záznamových zařízení předurčených ke sběru dat. Dále je popsán předpokládaný servisní proces s využitím elektronického záznamového klíče vozidla s poukazem na procesní zjednodušení v průběhu jednotlivých servisních operací. Závěrem je zhodnocen přínos uvedeného možného řešení pro servisní procesy a jejich uživatele.
Studie systémové a procesní optimalizace servisního řízení
Prokeš, Viktor ; Havlásek, Roman (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce je orientována na automobilový průmysl se zaměřením na domácího producenta vozidel Škoda Auto. Popisuje předmět podnikání ve jmenovaném subjektu a následně poukazuje na současný trend automobilového trhu v ČR. Na základě uvedených výsledků předkládá vývoj čerpaných služeb v čase spojených s užíváním produktů Škoda Auto. Dále je popsán současný stav servisních procesů při průchodu vozidla servisem u dealera Škoda Auto. Studie se zabývá rozborem s využitím a provázaností současných servisních systémů. Jelikož moderní technologie použité v dnešních automobilech vznáší podstatně vyšší diferencované nároky na jejich údržbu a také personál, je nezbytné veškeré servisní procesy neustále optimalizovat s maximální snahou o využití veškerých získaných informací na vstupu z předchozích výstupů. Pro tyto účely je popsáno nezbytné zavedení a permanentní využívání elektronických víceúčelových záznamových zařízení předurčených ke sběru dat. Dále je popsán předpokládaný servisní proces s využitím elektronického záznamového klíče vozidla s poukazem na procesní zjednodušení v průběhu jednotlivých servisních operací. Závěrem je zhodnocen přínos uvedeného možného řešení pro servisní procesy a jejich uživatele.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.